Zaproście mnie do stołu   6 comments

Elżbieta Wojnowska: Zaproście mnie do stołu

Zaproście mnie
do stołu
Zróbcie mi miejsce
Między Wami
Wspominajcie sobie
Trudne lata
Powiedzcie otwarcie
Co serdecznie boli
Może znajdzie się między wami voyager?
znajdzie się między wami voyager?
znajdzie się między wami voyager?

Opowie o barwnych krajach
Egzotycznych krajach
Ileż to razy
Będziemy wstawać
Wznosząc uroczyste toasty
Po ilekroć zadrży stół
Od śmiesznych powiedzonek
Zaśpiewamy wspólnie
Stare bliskie pieśni
A potem usadowieni wygodnie w fotelach
usadowieni wygodnie w fotelach
zasłuchamy się
w fortepianowe pasaże

Zaproście mnie do stołu
Tu za drzwiami
Podle i samotnie
Zaproście mnie do stołu
Powiedzcie otwarcie
Co serdecznie boli
Może znajdzie się między nami voyager?
znajdzie się między nami voyager?
znajdzie się między nami voyager?

Do stołu
Zróbcie mi miejsce
Między Wami
Wspominajcie sobie
Trudne lata
Powiedzcie otwarcie
Co serdecznie boli

Posted 5 Listopad 2015 by andipab in Co mi w duszy gra

6 responses to “Zaproście mnie do stołu

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nadal lubię tę piosenkę..

  2. Bella anche questa!!

  3. There is much to celebrate and bind us together in shared suffering and shared humanity and common life journies. This is a lively invitation to share bread and stories.

Skomentuj

