The lazy afternoon   12 comments

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Posted 20 Sierpień 2014 by andipab in Fauna, Nature, Scenerie

12 responses to “The lazy afternoon

Subscribe to comments with RSS.

  1. So cute!😀

  2. lovely photo . beautiful cat.

  3. co za wspaniały kot : ) to Twój? ja mam 3 w domu, chyba mnie zainspirowałeś żeby im porobić kiedyś zdjęcia🙂 twoje fotki są wspaniałe!!! Kot ma piękne oczy. Pozdrawiam. Wanda

    • Witaj Wando, to kot mojej synowej. Podczas ich nieobecności opiekowałem się nim, a kot w ramach wdzięczności pozował do zdjęć. No pozował to może za dużo powiedziane😀 Pozdrawiam serdecznie, Andrzej.

  4. beautiful kitteh

  5. Reblogged this on Noir.

  6. Lovely photos ! Have a good day !

  7. So sweet.

  8. C’est un beau chat, ça!🙂

  9. And thanks for the follow. Welcome. Bienvenue. Bienvenido (and so forth!)

Skomentuj

